Friday, March 13, 2015

Tiffany Sequin Lace.

As Salam

Hari Selasa aku buat payment utk 1 barang ni..
Igt boleh la dpt on thursday..Sekali aku TERPAKSA MC pulak..
Alhamdulillah parcel sampai on thursday & my opismate tlg simpankan..

Aku beli ini :
Tiffany Sequin Lace.

Verangan nk ber-lace2 plk baju raya nnt..In Shaa Allah..Huhu..
Aku beli dkt ex-opismate yg skrg mmg jual kain2 gini & byk lagi. Kalo nak sila la visit instagram @faey_rahman.. Berbaloi jgk offer yg ditawarkan..
Aku beli kain ni 1/2 meter..Boleh la sedondon dgn che mek raya nnt..

Igt kalo berkesempatan, nnt nk beli kain lain, so balance dari lace ni boleh tepek dkt kain tu plk..Tema raya tahun ni mmg JUBAH..Dari 1st raya smp la selagi termampu nk beli kain utk buat jubah...haha


Korang mesti dh start tempah baju kan?
Kalo yg beli siap tu..malam raya pun sempat lagi rasenye..huhu





End

0 comments: