Thursday, April 16, 2015

Kisah Qaisara : Aktiviti Riadah

As salam

Alhamdulillah, hari ini che mek saya g school xde drama...Siap request nk jalan sndiri ke pintu school..Biase hari2 mesti nk kena dukung dgn si ayah..(Manja sgt tau!)

Tadi mase tgh lunch, Hata send gambar ini :
Bawak bantak kekacang letak atas kepala..

Hari Selasa hari tu pun ade jgk activity ni... Tapi xde gambar che mek sedang beraksi...
Hari ini sempat plk teacher snap gambo Qaisara...huhu
Gambar sebelum ni just nmpk che mek tgh tggu turn..
Excited je riak muka dia...huhu
Aku ok saje kalo che mek happy...
Alhamdulillah..So far, che mek xde lagi merungut teacher itu & ini..Just merungut ttg a few student dkt sane..Tapi biase la..Mane nk cari semua student yg NERD kan??? Salah sorng mesti ade yg suka mengusik..Che mek ni plk MANJA SANGAT...kiki

Harap2 che mek terus gembira la dkt school ni...
Ade masa setahun 8 bulan lagi utk che mek menimba ilmu sebelum masuk darjah 1...
Cepat je masa berlalu kan??
Aku ni kalo memikirkan mcmane la che mek darjah 1 nnt, mmg rase nk benti keje je tau..
Mane nk beri kepercayaan pd che mek utk sekolah pagi, then blk sekolah g fardhu ain..Then lepas fardhu Ain, kena g transit mane2 sementara tggu both of us abih keje..
Risau aku memikirkan rutin harian che mek yg pasti akan memenatkan dia...
Haih....Kalau la gaji Hata tu mampu tampung gaji aku sebulan, HARUS aku benti keje...kiki




End

0 comments: