Thursday, April 09, 2015

Mengantuk Tahap Tersengguk2...

As Salam

Hari ini & semalam rase macam x cukup tido jer...Ape kes ntah la...

Semalam, blk kerja singgah pasar malam je sebab nk belikn che mek fish ball bentuk owl....
Then smp rumah, siap2 makan, then duduk kejab dkt bangku sambil layan disney channel..
Mate tetibe je TERKATUP sendiri...That time baru pkol 9.15pm

Terus Hata tegur..

" Ibu tidur ke??"

Aku tersengih..

" Kalau mengantuk sgt, pegi la masuk bilik..tidur.."

" Kejab lagi la... baru 15 minit makan...Takkan dah nak baring.."

Last2...Pkol 10pm aku dh terpaksa serender...x boleh tahan kantuk..Sebelum masuk tidur tu sempat jgk la aku pesan dkt Hata..Jgn biarkan che mek tido dkt hall..Nnt esok2 nk tidur dkt hall lg...huhu..

Hari ini gi keje, mcm biase berdiri sambil tangan berpaut pada besi..
Boleh aku tutup mata...Dapat tutup seminit dua pun..Ya Allah...Nikmat sungguh..Macam dapat cover 15minit punya tidur..OVER KAN???

Lepas lunch tadi...
Ya ampunnnnn...Tersengguk2 kepala aku mnahan kantuk..
Aku dapat agak malam ni pun aku terpaksa tidur awal...
Terasa mcm x cukup tidur je..
Kalau on weekend plk, bile xde activity, PLAN nak melandau..
Hampeh....Lepas subuh, confirm aku terkebil2 tgk Hata yg tdo semula & che mek yg lena...
Jeles betul dgn dieorg...haha


Kalau la dpt tidur melandau mcm zaman bujang dulu kan best???kiki





End

2 comments:

Kak Vit said...

mengantui memang kena terus tido.. hihi..

ayuzan said...

Kan.. Lma da xrasa tido melandau. Hihihi.