Tuesday, May 26, 2015

25.05.2015 = NEW

As Salam

Alhamdulillahsmlm dh start duk dkt w/station baru..kiki

2nd time buat handover keje after almost 2yrs++ rase mcm pelik plk..hoho
Suasana SEBELUM.... 
Suasana SELEPAS..

Hari jumaat hari tu aku dh transfer sikit brng2 aku ke tmpt baru..
This morning kena masuk opis lmbt sebab BATERI KETE dah drain so kene tggu kedai bukak baru boleh g tukar & bergerak..Hari ni 1 habuk task baru pun aku x sentuh sebab smp2 je opis dh buat handover smp ke lunch time..Then lps lunch duk mngemas w/station baru & ask IT Team utk transfer email dr tmpt lama ke pc yg baru..huhu

A few staff  terkejut bile masuk opis nmpk bukan muka aku dkt meja depan...
A few staff terkejut bile nmpk aku dkt w/station baru..kiki

Ape pun..Life must go on..harap2 lepas ni ade kemajuan dalam diri..

Yang pasti aku kena beli semula BRAND'S INNERSHINE utk SHINING kan semula BRAIN aku nih....haha


Doakan aku berjaya ye kengkawan...
End

1 comments:

Mar Mansor said...

tahniah ye,,bukan mudah nak dapat apa yang awak dapat sekarang ni kan..tempoh 2 tahun tu pendek jek..
sudah tertulis rezeki aawak di workstation baru dengan keje baru, gaji baru, position baru..hehe