Thursday, May 21, 2015

Penyakit Berjangkit...

As Salam
Ehsan Google...


Dah 3 hari penyakit berjangkit Hata (Selesema) melekat dkt aku...Hata-nya dh sihat dah..Aku plk yg duk sok sek..sok sek..mujur la belum heavy smp tahap lubang hidung luka.. Aku ni kalo terkena selesema, mmg biasenye melarat smp luka lubang hidung. Even dh telan ubat. So now aku x makan ape2 pun..Just minum air redoxon je. maleh nk layan sgt..kiki

Semalam si che mek plk dok sok sek..sok sek.. Bile tanya..senang je che mek jawab..

" Sara jangkit dgn ibu & ayah la..Bile tidur saya tgk ayah..Lepas tu Sara kena la selesema."

Fine!!!.. Disalahknnya kami.. Pdhal katil che mek ade je sebelah katil kami..Sengaja je nk menempel amik bau ketiak ibu & ayah...Maunya x berjangkit...Hahaha

Aku harap both of us cepat sembuh..Tak larat dh nak ber-best friend dgn tisu..kiki




End

0 comments: