Simple Giveaway By Ayu Zan

As Salam

Pepagi yg agak lapang sebelum sempit ni, Moh le kite join simple GA by Ayu Zan nih...huhu

Syaratnye Simple sajo...

1- ada blog
2- tinggal di Malaysia
3- buat simple entry mengenai Simple Giveaway By Ayu Zan di blog masing masing, link ke entry ini dan paste url entry anda di ruang komen entry 

Hadiah :

1set baby bib untuk seorang pemenang
- 1 helai bandana bib & 1 helai bib biasa.



Simple aje kan?
Kalo dpt, boleh la diguna pakai...huhu
Even che mek dh besar, mane la tau ade rezeki kemudian hari..kiki




End



4 comments

Haaa.. Manatau utk adik che mek kan.hihi. tq sudi join :)

Reply

Good Luck ye.
Singgah dari Ga yg sama dn follow sini (=
http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/05/simple-giveaway-by-ayu-zan.html

Reply

dari segmen yang sama
http://www.kisahsidairy.com/2015/05/simple-giveaway-2015-by-ayu-zan.html
good luck ye!!

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top