Padah Tak Makan Nasi..

As Salam

Lunch tadi beriya-ia je aku rase nasi dkt cafe SEJUK & Lauk yg same jer..nak mkn dkt luar MALAS..SO aku pun makan la yong tau foo..RM6.00...

Selesai makan, makan buah pulak...Terbalik punya turutan makanan..Jgn ikut saya..haha

Akibatnya, pkol 4pm, tetibe perut terasa pedih smp x boleh duduk..Raas nk baring jer..Makan la biskut yg sedia ada..Abih sepeket..Tapi macam x jalan..Still pedih dkt ulu hati...Pkol 4.20pm terus g cafe opis..Menjengah..mngintai ape makanan yg ada...

Akhirnya aku beli ini :
Nasi lemak lauk kari telur..
Lalu makan separuh jer..
Alhamdulillah dh rase kurang sikit sakit ulu hati...
Sebelum beli tadi, siap btau Hata, lepas keje kena g cari tmpt makan terus...Jgn berangan nk balik rumah dulu..Rase mcm dh kebulur tahap azgaban jer...Terlupe plk yg cafe opis kalo brnasib baik akan ada mknn mcm dkt atas ni...huhu

Tapi lalu mkn separuh je...Ok la dari x lalu makan langsung kan..

Peringatan untuk diri sndiri..
Kalau dh tahu perut tu cepat lapar..Makan la mknn berat time lunch...
Jangan berangan nk mkn yg ringan2...Kalo mknn ringan tu murah ok la..kalo dh rege same je mcn makan nasi + lauk + sayur, baik makan nasi terus...huhu..


Aku lemahnya 1 jer kalo mkn dkt cafe opis..
Hari2 lauk same je...
Hari2 dapat nasi yg x berapa berasap...
Hari2 aku duk memikir nk mkn menu ape...haha

Harap2nya aku dpt brtahan la smp bulan puase nnt...huhu





End

2 comments

klu dok hadap menu yg sama , mmg hilang selera lah . bahaya juga tu . blh jadi gastrik ...

Reply

Lya x blh la mkn mknan yg ringan2 msti nak nasi juga.klau x begegar satu bdn

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top