Wednesday, August 05, 2015

Daging Bakar Madu

As Salam

Hari ini duk berdua je dgn si adik...rase sunyi tetibe tu dah pasti..haha..Just dengar bunyi suara adik mintak susu je yg kedengaran..kiki

Hari ini aku jadi BLURRRR...bile memikirkan menu utk dinner...menu lunch dh lepas..haha..makanya..bile bukak peti sejuk..nmpk daging...pkol 4.30pm aku kuarkn daging..pkol 5.30pm start perap daging dgn ingredient sndiri..cincai2 je...kiki..

Bile Hata and che mek blk..aku mintak dieorg rase...Alhamdulillah..respon positive yg aku dpt..walaupun cincai boncai..tapi tetap dpt dimakan..haha
Inila daging bakar madu aku...1st trial...huhu..nmpk berminyak tu sebab masa dh 3 suku masak..aku letak madu skali lg...sbb tu nmpk oily sikit..huhu

Esok pening plk mikir menu ape nk masak...
Hata ade belikn ikan masin duri...Harapan request masak sahang tu mcm dh ade...haha...


Korang ade idea???


End

2 comments:

Mun said...

adeiii... terliuqqq dibuatnya.. huhuhu

sis...nanti email kat mun alamat umah ye..kiter nak pos kad kawen

siti_doraemon85@yahoo.com

Mar Mansor said...

nampak agak oily tapi rasa sedap nih..