Iftar : Restoran Sambal Hijau

As Salam

Salam Ramadhan ke-8 semua...

Cerita ramadhan ke-3 hari tu ni..huhu

Alhamdulillah this year opis punya working hour is from 8.30am - 4.30pm... Pkol 5.10pm dh smp dekat taska anak2..Pkol 5.15pm dah smp depan rumah..huhu

On that day, lauk basah dekat rumah udah tggl peha ayam je 2 ketul..Terus xde mood nk masak...Tambah pulak 1st day keje dgn suasa berpuasa kan?huhu..Terus tggu Hata smp rumah pkol b6pm...Lepas tu gerak ke restoran sambal hijau ...Mase dlm kereta Berdoa supaya kami sempat sampai sebelum waktu berbuka & masih ada meja kosong utk kami..huhu

Alhamdulillah, walau waktu tu hujan renyai2...Masih ade meja utk kami...huhu..
TAPI!!!!!...kedai tu blackout pulokkkk...Smp waktu brbuka baru bercahaya meja kami..huhu..

Smp2 je terus kami diberikn meja...
Aku amik 1st turn pilih lauk & nasi dgn che mek...
Meh layan lauk kami yg bercahaya dibawah aplikasi lampu dr telefon ye...ekek
Ikan Patin Masak Gulai Tempoyak..
reCommanded sgt!!!! 
Kerabu mangga...
Fevret aku & Che mek... 
Sup tulang...
Fevret Hata 
Awe saya...
Walau x berapa sihat, Alhamdulillah selera makan masih mcm biasa 
Che mek...
Tetibe je suka betul dgn kurma yg kedai bagi...
Siap habiskan kurma sendiri, ammar & Hata punya jgk...huhu

Utk air, kami amik air rozel 2 & srap bandung...
Harga tak sampai pun RM40...Budget sgt tau...huhu
Nk solat maghrib pun senang dekat sini sbb kedai ni sebelah masjid je..huhu


Blk dr makan, kami ke tesco utk beli brng basah...




End
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top