Monday, August 07, 2017

10 BLOGGER IN NIEZA BLOGLIST

As Salam

Happy Monday semua....


1st of all...Aku nak say thank you so much buat kawan-kawan yang sudi join segmen NEW BLOGLIST BY NIEZA dari 25 July 2017 - 05 August 2017 yang lepas...Terima kasih sebab sudi join dan sudi tunggu keputusan 10 selected URL blogger yang akan berada dalam bloglist blog ni nanti..huhu..I is so teruja,,Haha...Dah lama tak buat..Bila dapat sambutan..Terasa dihargai sgt tau...huhu

Rasenye semua URL aku dah follow & tinggalkan komen bagi yang buat entry ttg segmen ni...
Harap2 blogger lain boleh la ziarah blogger lain utk kenal each other..Gitew..huhu

Berikut adalah senarai blogger2 yang sudi tinggalkan URL utk join...
Terima Kasih....

Tahniah buat kawan-kawan blogger yang terpilih seperti dibawah ni...URL yang tidak terpilih jangan sedih2 ye...I will still akan melawat korang bile berkesempatan... Mane2 yang aku belum follow, pls let me know ye... =)
http://www.mialiana.com 

Sesiapa perasan..Hujung2 entry nak bloglist baru hari tu aku ade selit nk bagi simple gift kan???huhu

Alhamdulillah..Ade rezeki lebih buat masa ni..Jadi, Kawan2 yang terpilih, bleh la email aku details korang... Just email aku nama & alamat korang so that aku boleh post simple gift tu...

In Shaa Allah, simple gift tu aku akan post minggu depan ye..Minggu ni tak sempat sebab barangnya masih dlm proses..Huhu....


Jangan lupe bagi detail tau... hanieza.mzamri@gmail.com

Hantar detail sebelum 13 AUGUST 2017 ini ye...If xde after that date...Tak dpt simple gift...huhu

Tahniah & terima kasih sekali lagi buat kawan2 yang support...





End

5 comments:

Aisya Ismail said...

Thank you nieza =) Email address nak cari kat mana?

Mar Mansor said...

sorry tak perasan ada segmen..sob2
JanjiKita

Cik Ash said...

Tahniah kepada pemenang.. Terlepas pandang ada giveaway

Mia Liana said...

wahhh.. terima kasih ya. butiran maklumat telah diemelkan.

http://www.mialiana.com/2017/08/menang-segmen-new-bloglist-by-nieza.html

noor azlan said...

Tahniah semua pemenang....