Thursday, January 21, 2010

Vacation Mood Activated..!!!

Vacation mood activated...

Wa!!!!!!
Nie jer words yg ade dlm pale akuh skrg...
bercuti..beriadah..bercanda & beristirehat slama saploh ari...ek3

gara2 vacation ke china aku x ksampaian...
maka terlahirlah idea yg pelik2 dr aku & hata...

yg pelik maleh nk cite sbb mmg x logik langsung..ho3

nie nk cite yg x pelik jer..


My holiday start on 24hb Jan smp 2nd Feb...

Our plan is :
> Tgk Tooth Fairy Movie..
> G bli lense..wowowoh...

> Kemas umah..harus..nk tggl umah lama nnt...

> Siapkan my shop on9...jualan langsung dh jln..online x sudah2 lagik..ek3

Then on 29hb Jan till 2nd Feb kami kelik klate...
Dh plan baik punyer...

Plan List :
> G PCB..aku nok main laye2 & mempraktikan lense...ek3
> Wat bbq / ikan bakar...aku sgt gile ikan bakar...

> Hayaki kopitiam..
> G pengkalan kubor...

> Mkn ayam ke itik serati..aku pon lupe yg mane..???

> Mkn nasi kedai sumatera...kalo mkn kat kdai nie...aku bleh abihkan meal mcm hata...byk dowh..wah3
> G wakaf che yeh...sesi mmbli & mmbelek tudung..ek3
> G rantau panjang..jln2 sbb last skali akuh gi time xtau ape2..ek3

Hrp2 5 hari kat sane cukup tuk kiteorg meronggeng ke tmpt2 yg dilistkan...hu3
Bkn slalu kelik..dh stahun jd mrs. x smpt2 jgk aku nk g PCB..

kak ipa dh bg hint..."PCB byk orghe jual batik..cade pitih jah kalu za nok bli.."...haruskah aku membeli batik2 itue???

- 4 more info..kalu kelik klate akuh kene kecek klate dgn MIL..dgn yg lain xpe ckp biase2..kalu dok aku blk plk kene tny MIL - maksudnyer???(MIL sile terjemahkan kpd menantu anda ini apa yg anda cube smpaikan...kah4)..menantu apakan akuh ini...(sapa tau apa itu kepala halia??) 1 fmly hata ktawakn akuh sbb mcm ayat tuh...hampagas btol..

Kisah Kedai Kopitiam Hayaki...
Alkisah ~~~
Dulu aku, Hata & k.nik fmly pnh SEKALI konvoi kelik klate dgn kete masing2..hooohh..semangat neh...
Then time blk kl we all sggh la Hayaki nie..niat nk tapau kopitiam dieorg..skali bungkus..die bungkus mcm kdai mamak bungkus air da...
xdok plastic cup skali dgn led tuh...adoiya!!!..ko igt kiteorg nk bungkus minum kat umoh ko cik kak weh???
Time dlm kete nk minum... suku jgk la air dlm tu mrayap dlm kete aku...tumpah sket sbb ikat tali rapia dieorg mcm x bg org mnum..
mcm ikat mati...
kate kopitiam...
tp bungkus air dlm plastic bag jer???
gile gempak kopitiam klate neh...
ek3





end..
otak aku dh nmpk layang2 terbang jer skrg nieh...


0 comments: