Friday, January 01, 2010

WELCOME 2010...

Salam...
Terlewat siket wish Happy New Year to ALL of you..hu3
bkn ape last nite mmg lemau gile..penat tahap azgaban dh gara2 event NAC09 smlm..smp org lain beria dok countdown new yer..aku plk dok beriya mengira bintang & peta ape yg aku dh ukir kat bantal..har3..tp tdo xde air luir basi tau..ho3.

Lemau melarat smp ke pagi td dmana mr.hata mengelabah mcm kucing hilang anak bile die kol aku dr kedai tp x berjwb & sangka hp aku hilang/tggl kat opis..aku pon blur2 kol opis tny ade x jmp hp aku...result - X ADA...blur lg..at last jmp kat dlm poket suar keje aku yg tergantung dlm bilik baju dgn keadaannyer OFF sbb bateri abih..muke mr.hata mule tampak lega mcm baru pas jmp anak2 kucingnyer..aku masih lagi blur..hak3..ble dh ok sume aku ckp pd mr.hata..if muke aku xde mcm terkilan & terpisat2 mencari hp means hp tu mmg ade kat dlm umah..x pon dlm kete sbb mmg aku yakin gilos time aku tgglkn w/station aku tmpt tu dh line clear..ho3..

Hari ini ditmpt kerja terase aman sedikit..xtau nape..tp mate nak juling me-resize kan gmbr NAC09 smlm..hu3

nie la story new yer aku..korang plk mcmane..? bleh la share2..just 4 fun..ek3



end


0 comments: