Sunday, February 07, 2010

Cuti2 ke Pantai Timur - Last Day

Salam
Entry-Last Day
(020210)

Hu3..sgt berat kaki nk melangkah pergi..ek3..tetibe plk nk feeling2..

okies..this is the last entry of my life in pantai timur tuk trip kali nie..

Pg around kol 11am aku, hata & yie g skali lg ke wakaf mek zainab..but this time x bli kepok dah..tp we all g sbb nk bli "nise"..ala gula merah yg keras tu..yg dibungkus dgn daun ape tah..my SIL pesan..smlm blk x smpt nk singgah. Then g beli kaya plk..kaya tu sedap sgt..homemade..

Then kami g skali lg kdai makcik aminah..hata baru teringat nk bli baju tuk member die..aku pon join dua-dua kaki membeli skali lagik..har3..aku dpt spasang baju batik & aku blikan my MIL kain batik jew..ok la tu kan, dr xde ape2 langsung..ek3

Then kami g mkn "COLEK" kat PCB..tgh2 hari buta g pantai..pastu minum plk air kelapa...perghh!!!! layan siot..hak3
1st time mkn "COLEK" aku rase nk bwk blk je sket..tp dh kenyang plk..kang sape nk mkn??sambal cicah die sgt sedap dowh..rege pon murah jer..+++ tepung yg balut udang, fishball & lain2 x tebal mcm kat KL..tepung jer tebal tp isinyer cenonet jer.pastu rege mahal plk..

Kelapa yg menyejukkan...

Susunan Colek yg menyerah diri...

Selected COLEK.. =D

kenyang mkn, kami g lepak2 kat tepi pantai yg TEDUH jab..saje nk amik angin pantai b4 flight..hu3

Layan Our Moment..ek3

Pose gedik..sket jer..skali skala..ho3


Pose hata..x lekang sunglasses die..=P


The Stone...wait 4 me like a stone..??xyah la..ek3

Nyiur Melambai...mcm tau2 je aku nk blk...

View of PCB time tghari -panas ting ting..


okies..abih dh cite trip to pantai timur tuk kali nie..rindu nk g lg..ek3





end

2 comments:

qamarguyz said...

salam ziarah..
huhu, bestnye jalan2..
lame tak mam c0lek.. ;0

thisni3za said...

ho3...
gi la mkn..nnt kempunan..ek3
sgt layan time mkn...ho3