Tuesday, February 09, 2010

Knp kite nk kwin dgn org miskin kalau kite bleh kwin dgn org kaya???


Salam

entry-pisau cukur

"Knp kite nk kwin dgn org miskin kalu kite bleh kwin dgn org kaya?.."
statement yg sgt x bleh diterima pakai..pd aku la...ho3 miskin x smestinyer idup susah & x berduit... kaya x semestinye idup kaya dgn kasih sayang...

ho3..nie la story yg aku tgk mlm td dgn hata...best cite die..even nmpk mcm negada2 & hipokrik sgt tp aku ttp boleh layan & x mengantok...hu3.

walaupon skali & berkali2 aku adlh org yg ketinggalan watching movie2 nie tp AKU TETAP DAH TENGOK..lmbt dgn cpt jer...at least kalu sape2 flash back cite nie xde la aku gagap sgt nk join penuhkan korum flash back dieorg..wakakaka...

Ade lg 1 DVD aku bli hindustan..layan!!!!
aku bli cite alladin..ade amitha bachan blakon.mcm minat jer..ek3..xde la saje nk layan hindi..nnt dh tgk aku story k...






end

0 comments: