Tuesday, May 18, 2010

Berangan Jer Lebeh...

Salam

entry-angan2..

ho3..stp org ade angan2..kate org berangan nie agak bagus sbb ia akan bg kite semangat tuk capai sesuatu yg kite angankan..btol ke?..if this positif mmg btol kot..ho3..

recently aku sokmo brangan nok mende nie...but xtau mane 1 yg nk..


ape mende??? kasi tunjuk sket angan2 aku nie..ek3

mmg dr dulu berangan nk jam nie..(slh 1 la..) time duit x berkepuk2 nie la nafsu jam nie makin membuak2...time ade lebey sket..jmp jam nie pk 10 kali plk...hu3

lagi nie:

tetibe aritu msok kdai nie nk carik handbag...ttibe nmpk jam nie..both pon nmpk ok..dis time mcm nk carik yg saiz kecik plk..hu3..tp ntah bile la angan2 nie akan tercapai..tggu nnt dpt bonus 3 bln gaji kot..ho3

mgkn bg org laen yg berkepuk2 note dlm purse sblh mate je pndang..& bli..tp x bg aku..kene berjimat baru dpt..hu3

okey..cite ttg jam tangan...aku lebey suke yg patern petak dr bulat...pnh la try yg design bulat..tp x lama..musti mate melilau carik yg design petak jgk...tp mane tau nnt ade plk design bulat yg skali pandang aku trus minat..kompom design petak aku ketepikan...ek3

tringt mase dulu2...sgt suke dgn jam glow in the dark...tangan nie asyik nk tekup je kat jam sbb gile jakun nk tgk cahaya hijau dr jam tu...har3..pastu aku berebut dgn k.cik sbb abah bli jam yg bleh smpn contct num, ade calender..xtau nk gune tp sibok rebut dgn k.cik..at the end aku tgk jer la jam tu kat tgn k.cik yg kering...hu3...

skrg dh ade jam sndiri k.cik plk pau jam aku...mujo pnjm jer..pastu die plk suh bli jam petak ala2 patern jam aku..hu3..

nie la yg dkatakan SHARING IS CARING...ek3







end

0 comments: