Friday, July 23, 2010

Berjaya Akhirnyer...har3

Salam

entry- raja buah

Akhirnyer aku berjaya memberhentikan motosikal hata btol2 kat depan longgokan buah durian yg sedia tuk dipilih & dibeli & dimakan...har3

smlm..on de way blk keje kat area pasar air panas, jln air panas ade a grup of chinese people juah buah termasokla buah manggis...sgt heaven memilih ok...mcm2 rege ade..ade yg sbijik rm10, 2 bijik rm10, 3bijik rm10 pon ado...manggis die plk 3kg/ rm10...aku dh melilau dh nk pilih yg mane nk bli...

at last aku amik yg 2 bijik rm10..tp aku bli sbijik jer (rm5) sbb aku sorng je yg nk mkn...hata sgt alergik dgn buah nie sejak aku berdua nie..bau sket pon dh pentoi..nie kan plk nk join aku mkn...trus xbleh bgn plk nnt..huk3

as per pic above...mmg tserlahla die pny keenakkan...wah3!!!! dgn kuningnyer..dgn isinyer yg tebal..dgn lemaknyer..mmg lengkap la pckg sbijik durian yg bagus...huk3

b4 dis aku just amik bau jer tiap kali lalu dpn timbunan tu...but smlm dh xbleh tahan dh...

alhamdulillah..my baby xde ape..my perut pon x meragam & aku pon xde plk rase pening2 or panas smcm...


tips org dulu2...kalo nk kurangkan panas badan sbb mkn durian...letak air kat pangsa durian & mnum...btol / x..sndiri cuba lor..huk3









end

0 comments: