Tuesday, September 21, 2010

Goodies Time...

Salam

entry-story raye lagik tau..jgn jemu/muntah plk yer...ek3

okies..nk story sket jew..pagi raye pas abah wat doa slmt & b4 g umah maksu..kami kelam kabut bersalaman & my turn tuk kuarkan goodies2 tuk anak2 sedare + duit raye...hu3

so xmo bebel pjng2 layankan aje pic nie...bia pic aje yg story yer..hu3
wit my mak, kakak & anak buah...=)
Hata & My BIL..
Me & Mak
Me & K.Yang
Me & K.Nyah
time tuk bg duit raye & goodies from both of us...ho3
@ umah maksu...
tgh mnunggu laksa...hu3
mkn time..
get ready for fmly pics moment..

exclusive me & hata...sempat plk tuko baju...ek3
exclusive me & hata...sempat plk tuko baju...ek3
i cant smile too much sbb if i smile too much nnt my mate nmpk mcm pejam...hu3



tamatla story raye aku yg berkepok2 mujo x berlapok jer sbb lmbt story...ek3 so rase2nyer smp kat sini aje kot story abt raye... tp if ade yg laen2 nnt hadap aje la ek...huk3







end

0 comments: