Friday, October 08, 2010

Thx 2 u MAK & MIL...

Salam

entry-thx a lot to both of you mum...

huuhhh!!!!lamanyerrr x update blog neh..pdhal byk gilosss...cite2 yg pending nk story...huk3..bkn bz..tp im not in update mood..baru arini ter"active" blk mood tu stlh smggu...huk3

okies..
1st of all..pembukaan tuk smggu pny story...ek3

rasenyer last2 entry ade story kot my MIL nk sponsor sket brng2 my bby (kalo xde sori yer..ek3)..igtkan kuantiti spt yg diulaskankan dlm telefon..skali smp pos express...haaahhhhh!!!! amik ko!!!..dr yg kata 3 psng jadi 6 psng bajunyer..dgn towel bby..hand towel..set stokin & glove..set tilam bantal..topi..barut aku lagik...perghh!!!byknyer dieorg bli..aku plk tetibe rase bersalah sbb byk sgt dieorg blikan...huk3..
so skrg aku dh x pyh nk add on ape2 lg dh..rase mcm dh berlebih plk....

lg 1 my mak..aritu aku dok penin2 nk carik set tilam kekabu..aku more prefer on that type sbb pk tahan lama..if nk bli yg kat shopping ctr tu bleh tp kualiti x sama bg aku..(xtaw bg korng mcmane..huk3)..aku mnt tlg dr k.yang & k.cik but both of them ckp mcm dh xde stok yer..pastu last 3 days kot my mak kol hata( sbb aku tgh keje mane bleh jwb kol..my abah mane pandai taip sms..tau buat kol jer..ek3) btau yg die dh blikan set tilam skali dgn 2 bijik bantal kpala & golek..alhamdulillah..x pyh pening2 dh aku nk pk mane nk carik..

aku skrg dh mmg2 x larat nk jln kmane2..so pencarian kat area kl nie mmg aku hadkan sgt2..if nk g mane2 pon mmg sboleh2nyer nk yg paling dekat & paling cpt smp & kalo blk pon cpt smp umah..sbb aku maleh nk dok dlm kete lama2..maleh nk mngadap jem..trafic light yg lama & kete2 yg lembssss...bkn nk kate hata drive mcm drift..tp ikot ksesuaian la..kalo dh tau ko bwk kete sambil ade awek pegang peha ko kat sblh..bwk2 la drive lane kiri...ni x nk jgk drive lane kanan..pastu drive 60km/j..cam siotttt jer kan????

so skrg aku just nk bli bath tab, kelambu bby, raga tuk susun pkaian my bby, bedak yg botol besar pny, stok mnyk angin mustika ratu..huk3 & thermos..

smlm g check-up...nurse pelik knp berat aku naik sgt cepat..2 mggu dh naik 2kg..bkn die aje yg pelik..diri aku nie sndiri lagik la pelik & ajaib..mkn mcm biase jer..tp mgkn my bby pny berat yg naik kot..ek3..mujo nurse tu x ckp ape2...just suruh aku maintainkan pemakanan mcm biase je...next check-up on 19th Oct nie 3pm...dgn doctor pakar..




Anyway...
Thank you very much to my MAK & MIL sbb tlg carikkan & tlg sponsor..huk3

Love you all!!!!






end

0 comments: