Tuesday, August 02, 2011

Juadah Berbuka Puasa - Pertama...

As Salam

entry:simple tp mngenyangkn...

Smlm...lps amik Qaisara...aku & hata g la bazaar ramadhan kat danau kota..
aiyo..yo...ramai gile la umat manusia...smp jem...bleh????
smpkn kiteorg kene ikot jln luar tuk g bli mknn...

menu berbuka hari pertama kami sgt simple...tp sgt mngenyangkn...huhuhu
hata mkn nasi briyani + kebab roti pita...
aku plk mkn bubur lambuk + laksam jer...
air---> air tebu...simple kan???
kepala sotong goreng as mknn sampingan..ek3

mmg plan xmo bli byk2..nnt x abih...tu pon aku bli jgk kebab roti pita..tp mkn time sahur td.. =)


sahur td...tetibe plk my Qaisara xmo berjauhan dgn aku...so terpaksala hata masak lauk sahur...
mujo aku dh masak nasi mlm td...ek3


menu berbuka arini nie masih dlm perkiraan...aku rase mcm nk g bazaar lain sbb x sanggup nk hangkut my Qaisara kat tgh2 org yg bersesak2..aku pon naik senak jgk..ek3



esk aku off...ape mau masak????
rase mcm nk masak udang sambal..hu3

0 comments: