Monday, September 26, 2011

Kerempengnyer....

As salam

entry: biar betol!!!!

Aritu aku berkesempatan mnimbang berat badan setelah stahun x menimbang...boleh???kah3

skali timbang aritu....nah..amik kow!!!!
gambar hiasan..nk mnceriakn entry..eh3
mcm x pecaya...(style little enstaine..hik3)..aku igt mesin tu yg x betol..tp bile tny dbk2 opis..mmg dieorg aku aku nmpk kerempeng since dpt Qaisara...aku igtkn makin bam-bam sbb aku rase pipi aku nie mmg tiap kali senyum udah mcm tutup mate je aku rase..hik3

tp mmg unbelieveable ok....xde plk aku rase baju yg kecik dulu2 bleh dipakai smule..tp yg pasti seluar jeans aku ade la yg mmg wajib pkai belt..kalo x pakai..skali tarik dh lucut dr pinggang...x payah tunggu bukak butang/zip seluar...eh3..igt lg..time kat klate..aku bwk 1 jeans nie..igt dh cukup gemoksss la smp berani lupe bwk belt..sekali pakai...haahhhh!!!!...seksa aku tertarik2 pinggang seluar x bg jatuh...at last aku rembat belt hata...die pakai sbb nk eksyen jer..jeans die...pakai belt/x same jer...udah ngam2...eh3..

aku mcmx percaya je berat aku turun smp 6kg....aku x sure trun sejak dr deliveredkn Qaisara ke...turun sejak bln pose lps ker...tp mmg aku concern yg aku mmg dh x byk sgt mkn mcm dulu..kalo dulu x kire lauk ape...masak nasi 2 pot..comfirm licin kami laki bini....tp slrg..masak 1 stgh pot pon susah aku nk ngabihkn...hata jgk la yg aku mnt tlg smp buat muke kesian...ha3

mgkn aku penat sgt kot smp xde selera mkn...(penat ker???)





hrp2 nnt aku bleh maintainkn blk berat bdn aku up to 46kg - 48kg...eh3



end

0 comments: