Monday, September 03, 2012

Bola - Kelantan vs ATM...

As Salam

entry : layan

Ari sabtu lps...my MIL smp dr Ganu around pkol 2pm...then pkol 4pm hata amik aku dr keje...smp umah tgk2 my Qaisara still tdo...rehat kejab...lps asar, kami mkn dulu...pastu aku & hata bersiap2 utk ke stadium...around pkol 6pm jgk la kami baru gerak dr umah...eheh

Smp2 kat stadium...Umat manusianya...Ya Allah...ramai yg luar biasa...berjembik..nk masuk pon kene berator pjng & lama...that time hari dh gelap mcm nk hujan..dgn anginnyer bertiup kuat..huhu..mujo la aku & hata dh siap sedia dgn baju hujan plastik ghok-ghak...eheh

Jom layan gambo yer..this time x dpt nk snap byk sgt sbb hujan yg lebat..huhu
Our Ticket..eheh
bersemangat dgn wedges yg baru...haha
[tp pakai takat dlm kete jer..haha]
Us...eheh
this time aku x pakai tudung merah menyala..sbb x jumpe carik..haha
Bukti...
Time nie hujan dh renyai2...
berbaju hujan yg gune plastik pasar mlm..haha
x smp pon 5mins aku pakai baju hujan rm3 nie...
hujan pun turun dgn lebatnyer...
aku, hata & my BIL pon terpaksa la duduk membatu
kat stadium nie smp hujan reda..
nk trun ke dlm perut stadium takut nnt xde tmpt duduk...
so terpaksa la...berhujan...mujo x pakai wedges...haha
mujo jgk la aku x demam...haha



On 2nd half...
time nie baru la gendang nie dbawak naik...
Time nie kelantan ketinggalan siket...
memula aku rasa mcm nak hampa dh...
tp bile gendang nie start berirama...
jantung dh start dup..dap..dup..dap..haha
x lama lps tu kelantan dpt 1 goal...
yeeehaaa!!!!
bersorak bagai la kami...
tp geram sbb lps je hujan reda makin ramai plk yg masuk...
smp org depan aku kene berdiri...
kadang2 aku pon terpaksa berdiri sekejab sbb nk tgk bola masuk gol ke idak..eheh


manusia smp ke pagar stadium berdiri...
Alhamdulillah Kelantan menang 4 - 3 ke atas ATM...haha

berbaloi berhujan berbasah kalo menang nie...eheh


end

0 comments: