Thursday, June 20, 2013

Target - 6 pax

As Salam

entry : Hata

On 4hb June lepas aku telah memberanikan diri utk beli offer di Milkadeal

Aku teringin seluar yg dijual murah dekat dlm tu...bile nk beli dlm byk2 bank yg dioffer hanyalah Maybank yg menepati syarat...tp kene tggu Hata la sbb dia aje yg ade M2u...Aku pulak x perasan expired date dia adalah hari yg sama aku tgk offer tu...Hata x dpt nk buat time tu jgk sbb BIG BOSS ade depan dia...so Hata said buat kat umah je...ok la..(kehampaan)..time nk beli dh EXPIRED..HAMPA

Then aku pun saje la window shopping lagi kat groupon plk...tetibe nmpk product nie :
Rege murah dari rege pasaran...Tetibe teringat Hata ade btau nk beli...so terus btau & aku bli terus gune cimbclicks...As per informed, mende nie smp dlm mase sebulan..so budget2 time raye nnt boleh la pakai..(utk control mkn..kahkahkah)

Sekali smlm, ada courier svc atas nama aku...pelik..x pernah2 winner htr MO pd aku guna nama penuh siap berbinti..kiki..sekali tgk dr groupon...tetibe hilang ingatan ttg belt tu sbb katenye dlm mase sebulan kan...mmg x igt dh la..kiki

Smp je umah terus Hata said nk cuba...Ya Ampunnnn!!!!..
Hazabnya nk pakai..smp mcm tergeliat sini sana..Maklum la..korset aku dulu ade hook..very easy kan???kiki..Last2 smlm hata dh jumpe cara nk pakai..kena pakai dr KAKI...then tarik berselang seli..(aku nk explain pun x pandai)..Pagi ni nk g keje mengelabah mencari MUSCLE BELT untuk pakai...Harap2 la dpt kempiskan sikit perut Hata tu..kiki

Igt lg mase aku peknen..around 7mths kot..blk Perak..my BIL tegur Hata.."Aik..bini perut kedepan kamu pun ikot sekali ?"..Time tu mmg badan Hata mengembang...sama kembangnya dgn aku..tp lepas deliver harus la aku SLIM kembali kan??BUT not to HATA..terus kembang & kekalkan kekembangan smp hari ini...hihi


Mende murah..kita tgk la ade kesan ke idak nnt..kiki


end

0 comments: