Tuesday, August 20, 2013

Budget jari Cinderella...

As Salam

entry : minor injured

Kiki..tadi aku g check post box sbb dari last week opis boy x g check..aku menunggu byk pending letter nie...so nekad g sendiri je..

Tengah2 seluk...x perasan plk jari nie tersangkut pada besi post box..

Memula x rase ape2..then bile tgh nk kunci post box tu nmpk ade kesan merah (darah le tu) pd jari manis aku nie..terus tenung lama2 & blur kejab bile mase kene???

OTW nk naik opis dh start rase pedih ++ darah dh start keluar banyak...terkebil2 kejab menunggu lift & menahan pedih sementara menunggu lift smp ke pintu opis...haha
Smp aje dkt meja..letak document semua & berlari2 anak ke first aid box..pedih wooooo...koyak jgk la kulit aku nie..huhu



Nie semua pasal kelam kabut kutip document konon2 nya risau berterabur dekat lantai...kiki



hrp2 luka kecik nie dpt hapuskn dosa2 kecik aku..amin


end

0 comments: