Thursday, August 01, 2013

CONTEST RAYA : Semasa Hari Raya saya buat....

As Salam

entry : Contest Raye...

Tadi round blog Ben Ashaari.. then nmpk contest nie...Feel free to join ya...

The TNC is very simple..

1. Tepek gambo nie..mcm yg aku dekat bwh buat nie :

2. Karang ape2 yang anda suka brmula dengan Semasa Hari Raya saya buat.......(MESTI LEBIH DARI  10 PERKATAAN)...

Mcm yang aku karang nie :

Semasa Hari Raya saya buat perkara yang pertama lepas mintak ampun pada asben, Mak & Abah / MIL/FIL & semua kakak is BAGI GOODIES BAG & DUIT RAYA PADA ANAK2 BUAH...Aku sgt suka bile tgk mereka2 senyum lebar lps tgk duit dlm sampul raya & isi goodies bag...then kalo dekat KB of coz mkn roti manis dgn kuah kuzi / Laksa kelate..(tetibe tertelan air liur..haha)..itu WAJIB..kalau beraya dekat Perak mesti pekena nasi impit dengan kuah ikan/ayam yg dibakar then di masak sambal brsantan...SANGAT WAJIB..lemang kemudian..haha..itu sahaja karangan saya...Selamat Hari Raya Aidilfitri semua...


3. Dah siap karangan..sila la letak link anda dalam ruangan komen contest itu disini : CONTEST SANTAIKATA


Siap


Oh Ya....lupe...Hadiahnya :

RM50 setiap seorg utk 5 blogger yang bertuah...byk tu..hihi



end

0 comments: