Monday, August 05, 2013

Jalan TAR & HAJRA

As Salam

Entry : 11pm

Sabtu mlm Ahad hari tu aku ajak Hata g jln TAR..saje je..dh 2 tahun x g jln TAR mase bln pose..kiki..Sekali pegi JEM...mujur la parking dekat building area cap square..RM7/entry...layan..

Memula saje je jenjalan mencari tudung utk che mek..Alhamdulillah jmp..aku mencari yg ade inner sekali...kiki..then jmp plk tudung 3 layer aku...alhamdulillah...hihi

Lps tu ajak Hata pegi dekat khemah tudung HAJRA...memula tu tgk dieorg buat happy hour utk tudung 3 layer dr RM75 to RM35..aku x layan sbb rase mcm nk jgk-jgk tudung 3 layer dekat Humaira..(kalu ade rezeki nk pegi)..then brjln plk dekat tudung biase...sekali tgh pilih2 dieorg announce buat happ hour utk group tudung2 nie..rege dr RM20-RM30 jadi RM8 jer...hahaha..dgn Hata2 sekali rambang mate weh..walaupun x byk design yg menarik..tp aku tetap rambang mate sbb aku mencari yg simple je..huhu..Aku rembat 3 helai...cukup la..dh dekat 10 helai tudung aku skrg nie..huhu


Pkol 1am gerak blk sbb memasing dh penat & my Qaisara plk memang dh mengantuk gile...


Pkol 2am smp umah...tukar baju semua..Zzzzz..pkol 4am bgn & brsahur...huhu




end

0 comments: