Friday, September 20, 2013

JPO : Johor Premium Outlet & USS sourvenier ...

As salam

Entry : Cuci Mato jer...

Pkol 12.00tghari dh smp JPO..x susah sgt cari jln sbb signboard dh bg tunjuk arah...

Layan la sekeping 2 gambo...x byk pun aku snap sbb rase mcm tempat ini bukan ana yg punya...haha..even mmg ade brngan yg mampu milik..tp tetap ini bkn tempat aku..haha..tp kalo ade SALE yg 80% aku dtg kot..haha..over.
Ikot EXIT 253 then EXIT 304 last sekali EXIT 302A
Confirm JUMPA...kiki
Parking RM3/Entry 
Ini aje la yg sempat...
Plan nk cari perfume Hata..tp x jumpe..mmg xde kat sini kot..kiki
Beli coklat sajo kat JPO...
Igt nk beli kasut dekat Charles & Keith..tp xde size plks...kiki
Xpe la..xde rezeki nk membeli kat sini..huhu

Kami lunch dlm food court JPO ini sajo..aku amik nasi claypot & Hata rojak..


Gerak dr JPO pkol 3pm..smp umah pkol 9pm sbb JEM x tau kepala ekor ...pelik..memang betul kate uncle driver bus kami ke USS hari tu..smp aje highway N.9, mesti jem x tentu hala..then lepas aje RnR Seremban..jalan clear sgt..kiki

Kami x beli ape sgt dlm USS..just something yg boleh pakai & dibuat kenangan..bkn sebab budget..tp memikirkn..better beli something yg berbaloi dr berfoya2 dgn mende x tentu hala..haha
FM & Landyard yg aku dh pakai bwk g keje utk gantung 
access card & TnG... 
Bocong air & bag USS...
Ok la kan?
x abih pun SGD50..haha
Jimat x??

Okies..abih dh cite bercuti kami..jgn muntah ye tgk gambo2 kami..kiki

Aku rase dh cukup murah dh percutian kami ni...bile kire2 kos hotel (3D2N), USS, minyak kete, Tol (RM42.00 X 2), belanja & mkn mmg x smp pun RM1200..ok x? ke x ok??haha


Semoga info yg aku kongsi ni dpt bantu uols..yg nk bercuti ke USS...kiki


end

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

memang berguna pada mereka2 yang nak bercuti ke USS tu... he he he...

thisni3za said...

Huhu...thx farah...