Thursday, November 14, 2013

Letih OTAK!!!

As Salam

Entry : Letih...lenguh..

Sejak Ahad smp hari ini & mgkn berlarutan lagi xtau smp bile..aku & Hata dah letih otak memikirkn kes kat Ganu last 2 weeks yg x settle2 lg..malah bertambah worst..

Plan nk blk KB esok terpaksa dibatalkn utk elak dr plan yg sebenarnya blk x menjadi..

Lenguh weh otak aku tolong my SIL memikir sekali...smpkn kat opis pun aku dah jadi mcm x berapa nk center...hahaha

This month aku mmg x bleh nk belajar kete sbb this whole week on NOV month..mmg ade je mende yg kene buat..mgkn ade yg aku story kat sini..tp ade jgk mende yg..biarlah rahsia...huhu

Sometimes..aku & Hata terfikir..ape ke hay nye la aku nie liat & lmbt sgt nk abihkn lesen kete nie..org lain sbln stgh dah dpt dah lesen P..aku ni..??kalah siput!!!

Ini semua mgkn sbb hal2 yg x dpt dielakkn utk kai sekeluarga hadap...

Sabtu ni mgkn my SIL yg kat Kajang tu dtg umah kami plk utk bincang..tp xtau la jadi ke idak..silap hari bln esok lps keje..kami bermalam kat Kajang plk mcm last week...hhmmm..

Aku harap kami dpt la solution yg terbaik utk settlekn kes kat Ganu nie..senak perut wehhh..kalo ikoitkn bisikan Syaitoooonnn..nk aje aku..............Tapi mujur la iman aku ni kuat lagi...kene pikir AKHIRAT wehhhh!!!!



end.


3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

adatlah tu dear...bila nak settlekan sesuatu tu mesti ada jer benda lain yang datang kan...tak pe akak doakan semoga cepat2 selesai hal lesen kereta tu....

Cik Itah said...

its okay la hehe sabar ya hehe

thisni3za said...

Hi All...thx for your support...