Tuesday, February 11, 2014

Oh..Pauh!!!

As Salam

Entry : kikiki

Malam tadi mase tengah melepet depan tv, tetibe dengar bunyi 1 announcement dari luar rumah..

2 kilo 5 ringgit!!!

Terus aku pandang Hata...haha
Terus je Hata said buah duku langsat la tu...
Aku start buat muka sekupang..kiki
Terus ke beranda dapur utk jenguk ke luar rumah...Rupa2nya MANGGA..Bila aku paling ke dalam umah..tengok Hata dah siap2 dgn seluar track & t'shirt...ready nk g beli ler tu..kiki

Hata & my Qaisara g beli sekali...Bile smp umah Hata said "Mujur la sempat kejar"..(pdhal lori tu x kemana pung)Aku sengih sajo..kiki

Penah sekali dulu, aku ni beriya-iya paksa Hata g dekat lori yg dok laung 2kg 5 hengget ni..tapi bile Hata & my Qaisara turun, lori tu dah start bergerak ke main entrance umah aku..terpaksa la Hata berlari2 anak sambil gendong che mek..dan2 tu  jgk la Hata cite che mek tanya "Ayah nak gi mane?"..mau che mek x pelik..ape kes Hata dukung che mek sambil berlari2 anak??tak ke confius member? Tapi bile smp2 je dekat lori tu..rupanya dieorg jual duku langsat..hangin je Hata..haha..tapi tetap belikn jgk utk aku..kiki

Thanks a lot Hata sebab FAHAM bini suka mangga..haha

Nampak je hijau..tapi sodap...manis..hoho



Thanks a lot to Hata again...kiki



End

0 comments: