Monday, December 29, 2014

Shopping Barang Baby...

As Salam

Udah lama rasenye x shopping barang baby sejak che mek dah besar ni...

Alhamdulillah semalam berkesempatan untuk melepaskan gian..haha

Memang rambang mate wehh!!!!.. Comel-comel sgt baju dieorg nih... Kalo ikut nafsu mmg nak rembat banyak2..Bile pikir balik, babykan awal2 ni mmg cepat membesar, so kite beli mana yg perlu sajo la..kan???

Makanya aku borong ini :

Set baby, sepasang baju, bedak, wipes, sarung tangan, bekas makan, sudu garpu + baby bag...
Perasaan memilih tu...rase mcm wah!!!!!..Aku nak semua!!!!..Hahaha...

Ok la kan? Nnt baby dah besar boleh beli yg lain pulak..kiki

In Shaa Allah, rabu ni kalu xde aral melintang, aku akan balik kampung.. So alang2 ade pitih lebih ni, boleh la belikan gift utk my new born niece.. Khamis tu, Hata plk fly ke KB utk tlg my FIL ape yg patut.. Mmg byk yg perlu dikemaskan..

Barang2 yg aku beli ni actually utk anak sedara aku yg baru...Bukan utk "adik" Qaisara...Utk adik Qaisara lain kali..haha

Tapi serius wehhhh...Punya la lama x pergi bahgian baby..Sekali pergi, mmg aku rase mcm nak beli utk diri sndiri.. Bile nak guna itu belakang cerita..kiki

Doakan perjalanan kami selamat pergi & slmt pulang ye kawan2...Amin




End

2 comments:

Asha Lya said...

Comel2nya brg baby, entah bila la lya dpt merasa bli brg2 baby ni

Mar Mansor said...

semoga selamat pergi selamat balik ye