Wednesday, December 24, 2014

UMBAI - MEDAN IKAN BAKAR PARAMESWARA

As Salam

Isnin, my SIL yg dtg blk KB pagi tu..Then kena htr dkt TBS..Jadah ape ntah bas ke pantai timur kena naik dekat sane..Bkn dekat dgn rumah aku..Cessss....Mujur x sesat..

Ptgnya my SIL yg dekat Kajang nak jumpe..Ade mende nak bincang.. Layankan selepas aku g clinic..

Smp2 di-ajaknya ke UMBAI...Tanjat makcik..Haha..
Che mek saya yg gumbira dpt kawan..
Menu kami..
- Kerabu mangga..Sedap tau..Aku rasa dieorg pakai mempelam yg kecik2 tu..huhu
- Sotong celup tepung..Lembut je sotong die..
- Butter prawn..sedap jgk..besar2 plk tu..hoho
- ikan siakap masak stim..not bad
yg xde dlm gambo,
- ikan pari bakar sambal..ikannya liat sikit...tp sedap jgk..
- ikan cencaru bakar..sedap jgk..huhu

Overall menu dieorg mmg kena dgn selera tekak kami.. THX to my SIL sebab belanja..kiki

Blknya aku tidur rumah my SIL... So on tuesday, grk g keje dr Kajang..

Tak padan dengan sakit..Tapi selera makan..BESAR punya..huhu



Dah 5 tahun kot x jejak umbai...




End

2 comments: