Thursday, June 18, 2015

F.O.C Power Bank & Coffee Maker

As Salam

Last week gi OU..Berdating dgn Hata...huhu

Mase lalu dkt booth crdt card, dieorg biase la offer kad itu & ini..Tapi aku x pandang pd kad..Aku pandang pada FREE GIFT dieorg..Menarik tu..Power bank & Coffee Maker..huhu

Terus je tarik Hata mintak apply..Berjaya / tidak itu belakang cite..haha
Bile tgk requirment MIN SALARY, aku layak utk apply jgk...So boleh la pilih 2 FREE GIFT..
Moh le kite amik 2..Aku amik power bank, Hata amik coffee maker..
Ehsan google
Coffee maker ni jenama PRINCESS..Katenye anak kepada Panasonic sebab kalo jadi ape2 bwk je g opis/svc center Panasonic..Aku x kesah brand ape..Janji time guna x meletop & tahan lama...haha 
Power bank 10400mAh yg aku dapat..huhu..
Alhamdulillah so far pakai OK..harap2nya masih boleh diharap bila tiba saat diperlukan..Skrg, utk mnaktifknnya, sometimes, aku chrg HP guna power bank ni..Guna smp habis, then chrg..Sebab kalo nk tggu HP aku betul2 5% battery mase dkt luar mmg jarang..huhu







End...





0 comments: