Monday, July 20, 2015

Aidilfitri 2015 : Alergik + Demam..

As Salam

Malam Raya ke-2 tetibe badan aku naik gatal2 yg MENAKUTKAN!!!..Memula aku just letak minyak TYT sbb igt kena gigit semut..malamnya...

Jam 1pagi kot..tetibe aku rase sejuk yg amat smp mngeletar..mengigil...Terpaksa kejutkan Hata mintak tolong selimut dan bg wap sikit pada aku..Siap minum air panas 2 gelas...aku dh takut gile dh..x pernah2 aku mngigil smp mcm tu skali...Siap dgn badan...mulut shaking...Aku dh mengucap panjang dh..seumur hidup..x pernah jadi gini..dekat stgh jam jgk aku mnggigil walaupun dh pakai sweater 2 helai..selimut 3 helai..mase bile terlelap aku x sedar...

Sedar2..dh basah kuyup baju dan selimut aku dgn peluh...lepas tu baru rase segar sikit...Paginya aku demam panas plk..mkn ponstant je then tido lg smp ptg...then dh x tahan sgt..terus g klinik semula amik ubat demam pulak...
Calamine Lotion
Muka CUBA ceria ...haha
Doktor ckp aku demam VIRUS...So doktor bg antibiotik yg dibenarkan...

Hari ini still rase tingtong sikit...Harap2 esok dh ok sbb aku ade appointment dkt PP An-Nisa...




Doakan aku sihat ye kwn...
Khamis ni dh blk Perak...





End


0 comments: