Sunday, May 07, 2017

PROJECT 1 : TEACHERS DAY GIFT

As Salam

Setelah sekian lama tak buat CRAFT, otak aku jadi BEKU LEMAK TEPU..Tak boleh nk generate idea nk buat ape dgn ICE CREAM STICK yg aku beli hari tu..Sedih ok..

Ahad malam isnin yg lepas, aku x bleh tido..Tak tau la kenapa...Mungkin pagi tu (11pg-1pm) aku dah tido sekali dgn Ammar kot...Makanya aku join Hata berjaga..Hata buat keje dkt bilik atas, aku menjahit dekat bilik bawah...Lelaju je google step paling PANTAS jahit ZIP utk pouch bag...

Memandangkan kain cotton aku ade BANYAK!!!!..So marilah kite gunakan sebaiknya..huhu
Berjaga dr 11pm smp ke 1.30 pagi kot..Alhamdulillah aku dapat siapkan 4 pcs pouch bag size 10inch x 7inch..Senang bebeno rupanya..Selama ni aku je yg MALAS nk google..ekek

Mujur la Zip & kain lining cukup utk 13 cikgu cek mek..huhu

Inilah hasil 3 jam mengadap kain & mesin... Actually, 1 pcs amik masa dlm 30 minutes je nak siap..Ini jenis yg ada lining...Kalo yg xde lining tu mesti lagi cepatkan?huhu
Zip Pouch Bag

Ape yg akan aku isi didalamnya?
Nantikan sambungannya ye..huhu



#ilovesewing



End

4 comments:

Warisan Petani said...

Ha aa ek.
Hari guru dah dekat.

thisni3za said...

Haaa...Sila cari cepat2..Tinggal berapa hari je lagi ni...huhu

Mar Mansor said...

cantik-cantiknya corak kain
JanjiKita

thisni3za said...

Thx mar...Majority beli dkt SPOTLIGHT..Beli time SALE...huhu