Friday, October 06, 2017

SEWING PROJECT : BROOCH KEEPER

As Salam

Kate orang, rezeki Allah tak pernah salah alamat kan?Huhu

Last week, dapat whats app dr sorg customer...Katenya nak order Brooch Keeper...Katenya lg dia dapat hadiah brooch keeper yg aku jahit dari somebody, so dia nak order jgk..

Alhamdulillah...Tak sangka ade jgk rezeki walaupun aku masih belum serius lg nak concentrate 100% dalam dunia jahitan ni..Huhu..Syukur jgk sebab akak tu setuju utk guna proses pembelian secara pre-order sebab aku mmg dah xde yg ready stock..Sejak 2 batch habis dijual beberapa bulan lepas, aku dh tak produce lg brooch keeper ni...Huhu..
ORDERED BROOCH KEEPER..
Inilah brooch keeper yg di-order...Alhamdulillah...
Ini yg rase nak try slow2 buat stock semula nih..Huhu
Aku tahu skrg dah ramai yg jual brooch keeper ni dalam perbagai fesyen...
Teringin jgk nk buat pada masa akan datang..Tapi kite dulukan mana yg penting dulu ye?huhu

AKu ade next sewing project..Tapi kena hold sekejab utk dulukan hal2 lain yg lebih penting...Kalo dah lapang sikit nnt, baru boleh start...

Kawan2 doakan aku berjaya proceed next sewing project ni ye..Huhu..Amin




End

0 comments: