Monday, November 20, 2017

BLOG HOP! GIVEAWAY BY YASMIN ARIS

As Salam

Pepagi ni curi mase kejab utk join giveaway by yasmin aris..Huhu..

Moh reramai join ye...Senang sajo..cuma follow step & ceritakan ape yang memberi inspirasi dalam hidup korang...


Ape yang memberi inspirasi dalam hidup aku?

Haih..Susah nak jawb ni..Yang pasti inspirasi aku buat masa ni adalah mak aku...

Kenapa mak?

Sebab mak aku dulu adalah seorg tukang jahit selama 30 tahun utk tlg abah support family...Dalam pada mak menjahit, mak tak pernah SKIP uruskan tanggungjwb as wife & mak..Hasil menjahit, mak dapat beli rumah dan dpt berniaga..Tiap tahun dapat baju baru hasil jahitan mak...Huhu

Korang rase kite mampu ke sekuat & seteror mak kita treat abah & anak2 gitu?
Korang rase kita mampu ke sekuat & seteror itu utk treat suami kita??

Aku ni sedayanya utk cuba ikut rentak mak uruskan keluarga...
I love sewing too...Tapi masih takde keyakinan diri nak ambil upah...Huhu


Ape pun...Mak adalah inspirasi meks skrg..Huhu



Giveaway ends 31 December 2017...

Hadiah pun best2..Boleh menang set body shop dan tudung bawal adijuma..



End

5 comments:

Cik Puan Ena said...

Jemput join GA..hadiah menarik disediakan
https://tinynasweet.blogspot.my/2017/11/giveaway-dhia-sumayyah-201117-141217.html

Cik Puan Ena said...

Jemput join GA.. hadiah menarik disediakan
https://tinynasweet.blogspot.my/2017/11/giveaway-dhia-sumayyah-201117-141217.html

Yasmin Aris said...

:')

Tq for joining. All the best ! :)

syuha zulkifli said...

Tahniah :)

Ombak Bergigi said...

tahniah awak :)

http://ombakbergigis.blogspot.my/2017/12/blog-hop-giveaway-by-yasmin-aris.html