Wednesday, November 29, 2017

SENARAI BARU BLOGLIST

As Salam
Terima kasih pada semua yang join my previous searching..Huhu

Here is the list & aku dah letak pun dekat bloglist sebelah tu haaa..Ekek

Tahniah pada yang terpilih..Aku pilih guna random.org ye... Jadi aku rase aku dah cukup jujur dalam pemilihan dgn bantuan encik random.org...Huhu..Pada yg tak terpilih, jgn sedih2 tau...Aku tau ramai lg blogger lain akan visit blog korang...Huhu

Semua list akan berada dalam my bloglist smp la rase hati nak tukar bloglist lain..Selagi takde rase itu, maka ia akan kekal la disitu...Huhu..

Happy holiday everyone..Esok sehari je lagi keje..Lepas tu cuti 3 hari...huhu





End

6 comments:

Amer Ridzuan said...

Alhamdulillah... terima kasih ye hehe

Mrs Pip said...

Tahniah semua...

sheszee said...

eyhh saya nampak nama saya lah ;)
baru sempat nak blogging. & baru perasan nama ada dlm listing :D

Galaksi Viral said...

Tahniah semua yang terpilih. :D

ray said...

sooo lucky

Unknown said...

TAHNIAH SEMUA.. :)