Thursday, December 28, 2017

EXCHANGE GIFT 2017

As Salam

Alhamdulillah..Selesai activity exchange gift yg di-plan oleh kami 6 orang...Huhu...Aku & my ofismate keluar ofis around pkol 12 utk mncari tempat makan...Tau2 aje la Intermark kalo time LUNCH TIME..Mmg mcm food court ramainya...Memula plan nk buat dkt McD jer..Tapi bile tengok orang beratur panjang, terus plan nk pegi kedai makan sebelah Bonjour..Tapi tak jadi bile nampak Secret Recipe time tu masih KOSONG...Jadi terus je kami melangkah masuk kesana...huhu..

Meh layan gambo ye..Ekek
Menu ...
Sebelum mulakan activity bertukar hadiah, kita kasi penuh tank perut dulu...Tapi time nk aku agak hangin sikit dgn sorg staff dekat Secret Recipe ni...Kami order 2 menu terakhir...Time ambik order staff tu tulis..Igt daya ingatan dia dah cukup power kot..last2 sampai meal aku dah habis, meal kawan2 lain x smp2 lg...Tanya dah 2 kali...Order masih x sampai2...Kali ketiga tanya, dia dtg bwk menu book plk...Hangin terus aku...Terpaksa mintak dgn staff lain sbb order dr staff yg 1st tu mcm xde progress...order pkol 12.45, menu sampai pkol 1.30....Sabar aje tau...

TIme ni rasenya memasing dah mkn macam lipas kudung..Kunyah2 telan je terus..huhu...Lepas semua selesai makan, ketepikan pinggan dan mula himpunkan hadiah masing2..Aku buat cara cabutan nama...Malas nk buat secret santa bagai sgt...haha...
Aku dapat hadiah dari meks Yanti (sebelah kiri)..hadiah aku dapat dkt meks Hui Ling (kanan).. 
Others....

Time tu jgk aku mintak semua bukak hadiah yg dieorg dapat...Alhamdulillah..What u give, u get back kek dahnya..haha...Aku dapat ini : 
Tumbler...
Mug with cover...
Note book with bookmark...

Aku pulak bagi ini.....























































Coloring Set & Sweater...Huhu
Time beli sweater ni, Hata ade sekali...Time nk masukkn sweater ni dlm paper bag Hata bleh plk cakap gini...

" Ni dah wrapped ni, jgn esok cakap sayang nak bagi plk..udah kena cari barang lain"..

Disindirnya meks mcm tu??? Sabar aje tau...haha

Alhamdulillah..kali ni pilihan meks TETAP...Tak de ubah2 dah..Kalo teringin dgn sweater ni pun, nnt tggu Hata gaji kita "cukai" mintak sehelai...haha...

Actually aku plan nk beli sweater cutting lelaki..Tapi xde plk yg berkenan...Bile tengok sweater ni, terus berkenan & ambil size paling besar (XL)...Harapnya kalau mana2 kawan2 yg join exchange ni dapat...It can fit to everyone...huhu

Mujur la dapat dekat meks Hui Ling...Harap2 x besar sgt pada dia...Ekek


Ok..Tamat cerita exchange gift utk tahun ni....
Terima kasih pada kawan2 yg sudi melayan dan BELANJA...Huhu
Harap2 boleh buat lagi next year..Ekek




2days left before moving out... 😭

End

1 comments:

Rodiah Amir said...

exchange gift rasanya moment paling best.. rs dihargai sgt :)