Wednesday, January 31, 2018

SEWING PROJECT : KIDS COIN PURSE

As Salam

Memandangkan sesi persekolahan dah sebulan bermula, maka mcm2 hal jgk jadi dgn barang2 anak..hari tu aku dah belikn dompet baru utk che mek, tapi udah dimana letaknya... MISSING IN ACTION...Geram sgt..Tapi smp tahap mane aku nk lepaskan geramkan? Bukan barang mahal kalo aku nk mengamuk sakan...haha..Gilo apo...
Untuk merawat hati yg terbakorrrr nih, maka aku buatkan coin purse utk che mek...Aku dah WARNING jgn bagi hilang..Kalo hilang, aku letak duit belanja dalam plastic bungkus lauk je..Haha...

Alhamdulillah, dapat buat stock coin purse yg bakal di-post ke KB within next week sbb ade a few item lg yang aku akan buat.
Zipped Kids Coin Purse
Finishing size dlm 5" x 3.5"..
Lining zipped coin purse.
Can fix ATM card & segala jenis card selagi bersize ATM card...Huhu
Ready for SALE...Huhu


Harapan aku coin purse ni dapat setia bersama bersama dgn che mek smp hujung tahun...Huhu
Barang anak2 kome ade yg jadi mcm che mek?





End

2 comments:

Hanachie said...

Kreatif sungguh! comel pulak tu ^^ harap setialah sampai hujung tahun ye che mek hahaha ^^

thisni3za said...

Hahaha.. Amin..