Thursday, May 02, 2019

BIRTHDAY BOS WITH HAAGEN DAZS

As Salam..

Last month is my bos birthday...2nd big bos...So 1st big bos belikn cake ini utk her small birthday celebration..
Ice Cream Cake... 
Tiramitsu Ice Cream Cake...Layan..

Both cake pun mmg sedap ler sebab cake mahal kan..Haha... 
Sekeping gmbr kenangan sebelum semua cake masuk dlm perut memasing...

Alhamdulillah..Masih kekal bekerja disini..Harapnya x tukar2 kerja dah...Huhu

Disini, I learn something new...Sgt2 baru...Kena marah pun aku mampu senyum lg sbb I learned a new thing...

Disini, tahap ketangkasan & kepantasan aku mmg diuji...Tapi aku suka sebab kerja sentiasa ada..Tapi bukan kerja yg perlu dibawak blk..End to End gitew...

Hubungan dgn bos & staff hari ke hari makin baik...Now I know each of them punya perangai...Bukan senang nk faham perangai & cara kerja org..So aku belajar lagi perkara baru dkt situ..Sebab dkt sini, each department is related...kecuali 1 team ni...Mmg xde kaitan dgn team lain, tapi still aku kena communicate with them...So kire ok la kan?huhu

Di sini, 1st time aku kerja dgn bilangan kaum Adam yg sgt minima..hanya ada 4 org kumbang..Semua dah jadi hak milik si bunga...haha..Alhamdulillah..Xde yg berperangai pelik2 mcm dkt ofis yg 2 mggu dulu..Hahaha

Kawan2 tlg doakan aku kekal dkt sini ye..Tlg doakan kerja aku sentiasa dipermudahkan...amin





End

0 comments: