Monday, March 08, 2021

HARGA EMAS TURUN KAW KAW

 As Salam...

Semenjak dua ni kedai emas mmg jadi tempat serbuan org ramai...Aku yg lalu depan kedai pun dh seriau tgk org2 ni beli emas mcm beli dkt warehouse sale...huhu

Lps tu design baru plk mcm2 keluar..

Hot items...Selling fast giler.... Cincin boba...
(Pic from google..bkn dr aku..kikiki)
Cincin daun kari...aku x minat sbb takut nnt daun2 cucuk jari aku...hahaha
(Pic ehsan google jgk)
Gelang daun ketum...
MasyaAllah...ofismate aku tgh kumpul dana nk grab corak ini...huhu
(Pic ehsan google...juga bkn dr aku...huhu)

Ofismate aku bgtau, knp harga emas turun skrg is becos , pelabur US skrg sdg mncairkan aset utk cover expences spjng pendemic nih...sbb tu harga emas turun...

Jadi, kpd anda2 yg ade modal, boleh la rebut peluang ni utk tambah aset emas...Jarang nk jmp perempuan yg x suka emas...Huhu..Aku mengaku aku mmg suka emas...Hahaha

Korang suka design yg mcmane?



End




0 comments: