Tuesday, April 20, 2021

SALAM 8 RAMADHAN

 As Salam Semua...

Happy 8 ramadhan...😄

Alhamdulillah, masih dilanjutkn usia hingga ke 8 ramadhan..

Alhamdulillah, baju raya 4 beranak semua dh settled...

Baju raya aku je kena jahit sndiri sbb Hata request utk aku jahit sndiri...Nk beli yg ready made mahaiiiii...😅

Lgpun x confirm lg boleh rentas negeri ke idak kan? 🤔

Tapi aku xmo hapuskan kegembiraan sambut syawal dr dlm jiwa anak2 aku...

Kalo brterusan smp entah bila keadaan mcm ni, lama2 semangat nk beraya dlm diri anak2 boleh hilang...Nnt lama2 suasana raya dgn tak raya same je bagi dieorg...

Tu sebab aku settlekn awal2...at kids dh tau dieorg ade baju baru nk pakai time raya nnt...

Kalo umur pjng, 2 weeks before raya dh bleh startvberjemaah dgn kids buat ape2 biskut / kuih raya yg kita tahu buat...huhuhu...

Kalo nk gi beli kuih sahaja pun, bleh bwk kids so that dieorg boleh pilih skali... 

Pada aku la idea utk pilih kuih boleh di kongsi dgn anak2...😄

Aku settlekn part baju raya hari ahad (2 hari sblm puasa brmula)...

Korang mcmane?



Sharing is caring...


End

0 comments: