Friday, May 10, 2024

THE ARCHITECTURE OF LOVE

As Salam
4hb / 5hb lepas, aku ade tengok kwn admin KKA post 1 giveaway nih. Actually dah lama aku x join contest2 dkt IG. Lama sgt x join. Rasenye last sekali join masa giveaway contest dr Star Wars..Yg aku menang sweater star wars sbb post gmbr jadi ahsoka tano 😆. Lepas tu xde dah rasenya. Jadi kita try la yg ini...
7hb antenna entertainments announce winner....Ehhhh...Tau2 nama kita terpilih ye kome 💓
I am selected as a winner 😀
Lepas je nmpk nama kita tu, terus la kita bgtau Hata. Mujur la Hata nk layan & kebetulan hari Rabu tu dia dpt WFH. jadi lepas anak2 habis sekolah, dia bwk blk tukar baju & amik aku dkt LRT. Dr lrt kami terus grk ke The Starling Mall utk redeem ticket. Aku masuk dgn che mek je. Hata dgn Ammar tggu dkt luar.
Redeem dah ticket kite kome..
Seronok la che mek ...dpt tgk wayang berdua dgn ibu je 😁
Movie start pkol 8.15. Pkol 8.10pm baru masuk. Aku bgtau Hata kalo storyline x best, aku keluar awal..Sebab kalo cite cinta ni biasanya heavy2 sikit kan..So kita tunggu la cite start nnt mcmane.
Utk winner dr antenna entertainments ni dpt seat row C...3 dari atas. Jadi aku pilih seat tepi 15 & 16. Senang nk keluar kalo ade ape2 emergancy / nk keluar kalo cite slow / x best sgt 😀. Mane tau 40 minit pertama tu cite dia best & layan jgk. Terus bgtau Hata nk tgk smp habis. Hata pun ok ..Alhamdulillah 😊

Jalan cite dia pada aku x heavy sgt..Ok sajo. Aksi2 mesra tu pun xde yg terlampau...

Aku suka ayat2 yg dieorg guna dlm cite ni...
Puitis
Tersirat
Tersurat
Berpunjangga gitew 😉

Jadi kalo korang suka dgn actor ada apa dgn cinta ni..boleh la pegi layan..Cite dia x heavy.Tp seronok la nk layan. Cerita ni officially launching smlm...

Aku pun dh lama x layan movie indonesian 😃

Lepas habis cite trus blk rumah. Singgah mamak dkt rumah utk isi perut & blk rumah mandi & Zzzzz...Pkol 12.30am jgk baru semua lelap..Dah lama rasenya x keluar tgk movie waktu weekday..Nasib la pagi td anak2 x beronar waktu nk bersiap ke sekolah 😁







9 Comments:

Abam Kie said...

Kdg2 teringin nak tgok filem di pawagam....tp tu la..kat KB ni x dok panggung. Kena tunggu citer tu kuar di Netflix...

mummy_ayu said...

MA pun dah lama giler kot x layan citer Indo..mcm romantik sgt cita ni tgk...btw, congrats!!

anamizu said...

waahhh bestnyaaa nama terpilih! hehehe

thisni3za said...

Abam Kie : Kena brjln ke ganu kita nk tengok movie =)

MA : same la kita..Anyway Thx.

Anamizu : Thx =)

LadyBird said...

kamni di sini dah lama sungguh x g tengok wayang... kdg2 perlu juga untuk lepaskan stress di hati..

uncle gedek said...

Kesian pulak baca komen Abam Kie....

fanny_dcatqueen said...

Ya Allah saya sendiri belum nonton movie ini 🤣. Soalnya lebih suka bukunya kak. Jadi memang belum teringin lihat movie. Palingan nantilah saat dah masuk Netflix 😄😅. Tapi bukunya lebih bagus. Saya sukaaa semua karya Ika Natassa

thisni3za said...

Betul..I love reading novel. Kalo novel ke movie byk yg potong =)

thisni3za said...

LadyBird. : Kadang2 perlu jgk tengok TV Besar =)

Uncle : Itu lah kelantan...Tp nk buat mcmane =(