Friday, February 05, 2010

Cuti2 ke Pantai Timur - Day 1

Salam
entry-day 1

Semangat CNY & cuti2 aku & hata dh plan nk pkai serba merah kali neh..ek3..kol 10am dgn berbekal 3 beg kami grk g kl sentral tuk amik tiket ke lcct..smp sane aku g check gaji & alhamdulillah dh masok..lega sket nk shoppeng...even dh ade duit lain tuk tu tp kene ade back-up jgk..har3


then kami check in & letak 2 beg dlm kargo..mls nk angkut byk3 dlm flight..beg laptop je hata pikol..1901 jd pilihan tuk isi perut..hata xmo mkn nasi sbb ma musti masak..katenyer..ye ke??kalo dok masok lagu mano???

smp airport around kol 3pm..smp umah letak je beg, tukar baju trus ma pggil mkn..hata pandang perli jer kat aku..hampeh..ek3.

mase mkn hata btau ba nk g pcb..ek3

around kol 5pm lebey kami gerak g sane.. alahai...xjauh mane pon..skejab jer dh smp..kentut berapi btol la hata neh...cite mcm jaul berbatu..pdhal..sekentut je..ek3 kami g kejab je sbb dg nk maghrib..best main air laut..tgk org main layang2..naik kuda..bdak lari2..aku pon lari2 anak itek trkedek2 jgk sbb ombak dtg..aku pkai skirt..gatal p pantai pkai skirt..ek3. tp sgt puas ati la..then dlm kol 7pm kami balik..

dinner mkn kat kari gearbox & roti canai..ho3..sgt menyelerakan yer...at the same time, k.nik pon on the way kesini from kl..kami blk dieorg pon blk jgk..meriah sket..lg pon on CNY aku x coti..k.nik's fmly g jb..



so layan la pic pcb akuh ek..ho3
hata from back side-ho3
It's ME..ho3

ek3..konon2

Coconut

memory






end



0 comments: