Monday, March 22, 2010

Menonton beramai2..


salam

entry-alice in wonderland

Last saturday (20/03/10) aku,hata & k.niks childs g watching movie as per entry title..ok la cite die tp yg x ok nyer seat die..we all amik hall num 1..yg akt area palang..igtkn palang tu rendah aje la pas duduk..skali tggi da..aku,adik & kakak kene duk tegak mcm berdiri tegak nk watching the movie..sakit tengkuk den..ho3

movie kol 9pm..grk dr putrajaya kol 5pm & smp mod valley around kol 6pm..
smp2 kami g tgk mom& baby warehouse kat exibition hall..skali udah mcm karnival kerjaya plk..xde byk sale baju / product baby & moms pon...yg ade pon mmg tuk org yg kelas2 punyer..ho3..then abe din blanje mkn pizza hut..aku sgt la LAPAR!!!!! sbb pg kol 10am aku just mkn mihun sup..then kol 7 lebih baru mkn..tu pon pizza ok..bkn nasik!!!!..tp aku tetap kenyang..

& again b4 gerak gi GSC all my pizza keluar dr perut aku...sgt byk ok smp berair & merah mate aku mcm kene dera dgn laki sndiri..ape kes?? sakit pinggang aku & mule la aku lapau smule..hu3

ok..nk cite ttg movie plk... =)
overall story alice in wonderland nie best & not bad..mmg ade lawak die & geli hati..mujo xde part yg tkejut2...kalo x ade aku muntah skali lg dlm panggung tu..ek3..cume alice jer pd aku acting die mcm keras sket..hu3..better white& red queen tu kot dr die..pd aku la..hu3

pas movie k.nik singgah umah aku jab amik rempah from klate & aku pon sgt la fletnyer...smp la at the next day aku langsung x bleh bangun sbb kalo bangun aku sure akan tumbang smule..tghari baru dpt g klinik sbb hata plk pg tu kene tgk org pasang hording yg die buat kat kl sentral...amik..aku mc lagik smlm...nk wat camno..dr aku g keje & mcm x keje & susahkan hata nk amik aku smule better aku baring jer kat umah..hu3

this is my saturday story..alot of things happened to me..p takat nie jer yg terluah oleh aku..hu3







end

0 comments: