Tuesday, April 26, 2011

Jgn Jadi Mcm nie...!!!!

As Salam

entry: sabo aje lah....

Ari Ahad B4 my Qaisara admit..aku,Hata & my Qaisara telah berjimba2 ke JJ AU2...

Mule2 smp hata nk terkucil plk...
ok then i let he go to toilet..x bagi kang nangis plk...
tekucil kat situ plk kang..haru plk...

then dh 10mints x kluar2..aku dh pelik...SEMBELIT ker ???ek3

then aku tgk kat hp ade miskol...
aik...??? kat toilet pon bleh nk miskol2 ker???

rupe2nyer member dh berpeluh2 seluk tangan kat lubang jamban...

KUNCI KERETA MASUK SANE SUDAH...!!!

aku plk dh x bleh nk masok toilet tu sbb toilet llki kan???

pastu dh kelam kabut mcm cicak kudung ekor...hujung pangkal kunci udah x nmpk dh katenyer...at last..kami anak beranak g naik cab ke carefour wangsa maju..kat sane jer ade tukang kunci...

dong...dang...dong...dang...
amik ko...die chrg rm150 tuk buat balik kunci tu....mlayang la pitih...

so nie la uncle tu wat kunci tu...expert siot...time nie ade lg 2 org pak guard JJ dok monitor sbb motor mane bleh masok car park kete nie..nnt dieorg suspek curik kereta..punya la baik pak guard nie..(mentang2 la org pantai timur skali) siap blikn air coke kat hata & uncle tu...ek3

mule2 kene bukak sini dulu tuk bukak bonet kete...
nganga doh itu bonet...
godekkn bermule...
(dh mcm ape jer aku perati hata nie...)

aku ade smp part nie jer...pastu aku & my Qaisara dh x tahan dh...panas dowh kat car park nie..trus aku tggu hata kat babies room jj tu aje...

dr ptg smp la pkol 10pm baru settle...
aku sgt hangin dgn hata...tp nk wat camno..mende dh jadik...redha aje la...
mgkn ade hikmah disebaliknyer kot...

skrg aku mmg akn pandang bagai nk telan org tiap kali hata mention nk ke toilet...
now if die nk ke sane..
bak sini kunci kereta segala mende yg kecik aku pegang...
kalo xmo bg..ko tahan la...kencing ke ..berak ker...sembelit ker????
tahan la kamu smp blk umah...


so to all...
hati2 la tiap kali g toilet...
x kire la llki ker...ppn ker...sume kene hati2...
jgn jadi mcm nie....x ker hangin satu bdn...ek3




end

0 comments: