Sunday, March 25, 2012

I'm Alone...

As Salam

entry : Alone

Ari rabu nie aku akan blk Perak ALONE...
gerak dr airport KB ke KL pkol 9:30am..then kalo sempat tghari trus amik ETS blk Perak...then on Tuesday next weeknyer baru blk klate smule..flight pkol 9:30pm...

Kali nie aku kene blk sorng memandangkn kedai baru jer beroperasi...
Hata igt nk ikot skali which is we go on wed & back to klate on saturday...
pelik kan???
kalo hata ikot skali sape nk bukak kedai?
Yie mmg x bleh diharap..aku x mngharapkn pon sape2 take of our kedai sbb kedai nie baru sgt nk mule..kalo bleh biala aku & hata aje yg handle...kalo nk hrpkn org lain...nnt kalo tersilap / tersalah ape2..aku plk meroyan x tentu pasal kannnn????kahkahkah

aku terpaksa berjauhan dgn my Qaisara utk smggu..sedey wooooo!!!!!!
aku kene blk jgn next week sbb dulu time nk pindah dr KL kami igt nk trun Perak dulu b4 sume brng dihangkut...tp as per previous entry...kebizian yg x terhingga smpkn kami x sempat nk blk...my sis pon dh sound..kalo esok nk blk baru btau..kalo janji2 nnt takut x tertunai janji...hukhukhuk...

So tiket flight pon dh bli..mujo la x mahal...huhuhuhu

aku hrp my Qaisara ok spjng ketiadaan aku...
che mek nie 1 peel die nk mnum susu kalo time aku ade mmg die x mo org lain dh pegangkn botol susu tu...nk aku jgk..even dh tau pegang botol sndiri...nk jugak aku pegang kn sbb lg 2 tangan my Qaisara buat aktiviti lain...ulit tutup botol la...mcm2 buat peralit...hu3


hrp2 semuanyer ok spjng aku xde nnt...
skrg nie pon lps sharian kat kedai...blk umah mmg aku tny A to Z my MIL...

berak ker x...- kene tny sbb kadang2 my Qaisara nie x berak...risau plk kalo sembelit..kikiki
nk mkn ke x.... - kadang2 xmo mkn nasi/bubur nasi...makan kokse2 jer...huhuhuhu

kalo time nk tdo aku akan soal siatan lg...
jam last isap susu pkol brp... - sbb kalo time nk tdo mmg my Qaisara akan isap susu..kalo dh isap x pyh la aku bancuh byk2... =)
pampers last salin pkol brp...kalo baru jer salin mmg aku xkn tukar sbb kalo tukar kang mmbazir plk...hu3

aku bkn x pcaya my MIL jaga...tp aku kene amik tau..jgn tau smp umah amik anak dr tgn MIL then bwk tdo...esk pg...b4 g kedai serah kat MIL....hu3


aku rase aku still kene carik keje lain la....hu3




end

0 comments: