Saturday, March 31, 2012

Mona Vie stockis employer...

As salam

Entry : rezeki

Arini aku dpt kol dr Richard from store manager Monavie yg aku gi interview isnin lps...alhamdulillah I'm selected to be their stockis clerk...hu3

Aku x dpt yg kat kedai fotostat tu...sbbnye aku x dpt nk start keje awl bulan...but this Richard can accept my starting date...xpe la gaji kecik pon..janji aku dpt pegang duit sndiri...hu3

So on 4th April nie aku akan start keje...x de dh pegi kedai...aku off day hari ahad...dieorg ikot schedule HQ kat KL...alhamdulillah jgk kedai kami pon kami dh arrange utk tutup on sunday...ha3...

Waktu aku btau hata aku dpt keje kat mona vie tu bleh plk hata trigt...no wonder la x dpt kedai fotostat tu..rupe2nyer nk dpt keje yg sama off day dgn kedai kami...ki3...so we can spend our time 2gather on the same day...xde la mcm dulu...mcm time aku keje netcare dulu..off day x tentu hala...ha3

nnt ape2 ttg keje tu aku update lg yer..
Mane la tau kot berubah plk..hu3


Alhamdulillah

End

my telepon cerdik pandai...

0 comments: