Monday, June 25, 2012

Angan-angan...Oversea...

ehsan google..

As Salam

entry : futher study

Mlm td time nk tdo tetibe hata bersuara ala2 angan2 mat jenin...[erkk..?]

He said nk sambung blajo dlm bidang die time kat kolej dulu...tp nk sambung kat oversea sbb the main campus course study hata dulu kat sane..Advance Dip hata dulu pon mmg Logo kolej kat sane...[verangan sgt..wehhhh]

Aku mcm...nk pcaye ke idok???
Aku tny la knp??..hata said nk luaskn lg ilmu dlm bidang design...+ nk kembangkn kerjaya...
Aku x kesah kalo ade pitih...aku on sajo...janji hangkut aku & che mek skali..haha.

Hata cite lg..majority his frens yg dr kolej & course yg same..lps abih Advance Dip kat kolej [yg skrg dh jd U] ..keje dlm 2 - 3 tahun..then futher study kat oversea stahun & alhamdulillah bile balik m'sia dpt keje yg mmg staraf dgn ape yg dieorg blaja & korbankn...like hata's fren yg aku kenal..abih aje study dlm course art..trus lg tutor / lecturer kat kolej yg same..then dlm 3 -4 tahun futher study kat London stahun..now dh jadi Lecturer art kat 1 of U kat Kedah...yg lain pon aku dgr mmg keje syiokkkk..gaji pon mmg masyukkkkkk...

Aku hrp2 angan2 hata nie xde la smp takat mlm td jer...aku doa2 ape yg diangan2kn tu jd pembakar semangat utk hata trus kumpul pitih & penuhi hasrat die...dlm mase terdekat nie mmg x la...kalo ade pjng umo..& ade rezeki InsyaAllah..angan2 boleh jadi kenyataan..

Hata dh berangan nk futher either 2 negara nie..tp kene pilih la silibus mcmane, final project mcmane..ade ke 1 year jer...tmpt tggl, camne nk gi tmpt blajo...byk mende nk kene pikir...

Wahhhhhh....mmg jauh bebeno planning & the verangannnyerrrr kan??

Tapi....
Kalo Allah dh kata..KUN FA YA KUN...
Kalo Allah dgr hasrat hata...
Kalo Allah perkenankn permintaan & doa2 kami...

Aku bersyukur sgt...


end

0 comments: