Saturday, July 07, 2012

Baru skali..dh nk bersenggol-senggolan...

As Salam

entry : erkk!!!!??..larikkkk!!!!!

Arini aku agak rase mcm...erkkkk..knp nie???sbb one of member nie dtg MDC kami...

actually..last month die ade dtg bli product & tetibe offer aku tgk bra...aku nie jenis yg xtau nk tolak pelawaan org kalo baru2 kenal nie...so..dgn niat nk amik hati sbb minah nie bersemangat gile promot..aku pon amik la sehelai...

Alih2 arini nie minah nie dtg lagi...utk maintain [even masa utk berbuat demikian dh expired]...b4 die masuk kedai aku dh nmpk dh pastik bag yg die bwk..aku syak "bra" lg...mmg x syak lg wehhhhh...dipromotnyer pd aku lagi....trus aku tolak cara baik..Alhamdulillah sbb my MEM tolong back-up aku...haha

itu ok lg...
Tadi aku just let go my MEM settlekn transaction die sementara aku gi dlm stor amik product die...skali..dgn selamber jer sebut nama aku..."niza..tolong bukak beta[skejab] kotok nie..kak nie nok hok kaler lain seboto.."..aku dh blur2 dh...pastu semua soklan asyik la nama aku jer yg disebutnyer...
nk kire brp rm sebotol pon niza...
nk tny supik gelenya [plastik biase] pon niza...
nk tny harga 2 cases pon niza...
boleh dikatakan semua nizzzaaaaa!!!!!!

my MEM dh pandang semacam aje kat aku..buat muke soklan...apesal asyik sebut nama you jer???

Lps aje die blah..[tp sbnrnyer x blah lg..ade kat luar MDC.]
Aku terus pening kepala memikirkn perangai minah nie...TAPI..x sampai pon 5 minit minah nie masok smule MDC dgn 1 bungkusan kat tgn...minah nie nk mnt tlg smpnkn brng tu kat MDC then nnt mlm mmbr minah nie dtg amik that bungkusan...hallloooo..aku nie bukan kaunter simpan beg yer....trus aku btau...kami dh nk tutup sbb arini smp pkol 4pm jer..[jam dh 4:10pm]then blah...tkejut aku dgn minah nie...bcakap & her act just like we are friend since in secondary school plk mesranyer....

aku bkn xmo tolong...tp kang kalo skali tolong nk berguni2 plk tolongnyer..nnt kalo org tu dh amik tp nk pedajal aku ckp x amik lg kan dh dikira carik nahas???...lg pon richard dh btau aku...dont allow sesape pon nk tggl/passing2 brng..nie MDC..so pls respect the function of MDC la...

Pelik la...ade je manusia gini...
Pls do not take advantage of the warmth I gave...aku nie keje makan gaji..harus la mesra pelanggan...nnt x mesra komplen sini sana...buat aku & MEM sakit telinga mndengonyer....



end

0 comments: