Tuesday, July 31, 2012

Bedtime Story...

As Salam

entry : ayah oh ayah

Last 3 or 4 days ago aku x sedar tdo time bile...eheh

Punca utama yg aku pasti is bile mase hata jalankan bedtime story to my Qaisara...haha...kalo bedtime story tu cite dongeng xpe la jgk..nie cite dlm buku apo & ujang yg citekan pd my Qaisara...hampagas betol...yg my Qaisara plk layankn aje siap mcm mngiyakan stp story yg hata citekan...alahai...

Kalo aku sorng yg tdokn my Qaisara..biasenyer aku akan story la ape2 cite berdasarkan ape2 story book yg dh sedia bli dulu...atau kalau ikot anginnyer..my Qaisara akan tunjuk jari comelnyer ke beg keje aku & akan sebut "Hold Still"...dr yo-gabba gabba tu...play la video clip tu with others clip smp my Qaisara tutup sendiri netbook aku nie or die akan terlelap sndiri...

Tp bile dgr bedtime story hata...sumpah aku x sedar pon bile aku tertdo...nie baru btol bedtime story....haha..dh 3 kali sahur x silap..hata tny aku.."awak sedar x bile awak tertido?"..haha..mmg ting tong la jwpan aku...eheh

Bile dh tdo..harus la x igt ape...Tp kalo tersedar pon...mmg sedar time menggagau carik my Qaisara yg gagau2 dh ade bergolek ke kaki...[atas selimut aku my Qaisara.. bwh selimut tu kaki aku la..ekek]...

So next time boleh la hata jalankan activity bedtime story lg yer...senang jer mate aku lelap..same goes to my Qaisara...haha


end

0 comments: